Вівторок, 21.05.2024

Ви увійшли як Гість 

Ліцей імені Івана Пулюя

Підсумки методичної роботи за І семестр 2019-2020 н. р.

 

Підсумки методичної роботи за І семестр 2019-2020 н. р.

 

Організація методичної роботи в школі покликана на належному науково-методичному та організаційному рівні вирішувати складні сучасні проблеми національної системи освіти, реалізувати державні програми, сприяти запровадженню елементів інноваційних технологій навчання, поширенню педагогічного досвіду учителями.

Одним з обов’язків педагогічних працівників є постійне підвищення свого професійного рівня, педагогічної майстерності, а також загальної і політичної культури. Цьому в значній мірі сприяє організація методичної роботи з учителями. У школі працюють предметні кафедри вчителів:

Української мови та літератури

Р. Ковалишин

Іноземних мов

Л. Сакович

Математики ,фізики

 та інформатики

Н. Петрушко

Природничих наук

О. Возняк

Історії та правознавства

А. Петрушко

Фізичної культури

та спорту

Ю. Леськів

Естетичного циклу

М. Мишковський

Початкова школа

Л. Дата

 

Робота предметних кафедр здійснюється відповідно до плану роботи школи та організована з урахуванням досвіду роботи вчителів, їхніх здібностей, інтересів, стажу роботи, підсумків успішності учнів з навчальних предметів. На своїх засіданнях вчителі вивчають навчальні програми, інструктивні та методичні листи, заслуховують і обговорюють доповіді з актуальних питань навчання і виховання учнів.

Аналізуючи методичну роботу за І семестр 2019-2020 навчального року, слід зазначити, що вона була спланована і проводилась методично грамотно. Педагогічний колектив і надалі працює над проблемою: «Використання мотиваційно-педагогічних технологій з метою реалізації особистісно-орієнтованої парадигми освіти». Для  її реалізації були визначені основні напрямки роботи предметних кафедр. Свою діяльність учителі  спрямовували на пошук науково-педагогічних новацій, модернізацію форм, методів та засобів навчання і виховання дітей, а також на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителем та учнем.

Внаслідок роботи над науково-методичною проблемою підвищилась якість підготовки до проведення уроків більшості вчителів, урізноманітнилися форми та методи навчання. Уроки стали змістовнішими, посилилася їх практична спрямованість, підвищився методичний рівень викладання.

Методична робота вчителів початкової школи була спрямована на реалізацію проблеми школи : "Створення ситуації успіху для розвитку ключових компетентностей особистості та її самореалізації" та науково - методичної проблеми МО: "Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в навчально - виховний процес".

            Було сплановано і проведено два засідання шкільного методичного об'єднання. Головне питання, яке розглядалося в цьому півріччі спрямоване на впровадження Державного стандарту початкової освіти для учнів 1 - 4 класів . У період між засіданнями членами МО проводились методичні тижні , тижні педагогічної майстерності , активно впроваджувались нові методи навчання за принципом "Лицем до дитини" , провівся майстер-клас "Додавання і віднімання багатоцифрових чисел на кубиках" (вч.Саранчин Н.І.) .

Вчителі брали участь у тренінгу "Учительські Wow ефекти : мрія чи реальність" , який проводила тренер НУШ Олена Гальвіцька , у майстер - класі "Ефективні методи роботи педагога з поколінням Z : змішане навчання , СОУП , AR - технології", який проводила ГО "Гільдія вчителів" . 

     Робота вчителів спрямована на створенні позитивного мікроклімату в класі , довіри , організації ігрової діяльності . Вони творчо працюють над проблемними питаннями , застосовуючи інформативні технології , інтерактивні методи навчання . Ведуть постійну роботу з диференціації та індивідуалізації навчання на уроках . Використовують різні види діяльності , що відповідають рівню розвитку дітей і спрямовані на активне навчання , спонукають дітей мислити , експерементувати , досліджувати .

     Поряд із традиційними уроками використовуються STEM - уроки "Вулик" , "Школа майбутнього" , "Життя тварин" (Погорілець Х. 2А , Жила А. 2В , Янків К 2Б) , "Осінні зміни", "Зачаровані числа" , "Харчування і здоров'я" (Дата Л. 3Б , Кійко О. 3А , Кос Ю. 3Б) , пленерні уроки "Сторони горизонту" , "Осінь. Відліт птахів" (Кубрак Г 4А) , "Вимірювання за допомогою рулетки пришкільної ділянки і креслення масштабу" (Саранчин Н. 4Б)  , бінарні уроки "Я - школяр" , "Моя перша книжечка легкого читання" , "Довкілля" , "Космос", "Пори року" (вч. перших класів) . Проводились уроки - екскурсії в бібліотеці №19 , з використанням мультиборду разом з працівниками бібліотеки (2А , 3А , 3Б) . Учні працюють у групах , виконують парні завдання , рольові літературні ігри .

            З метою формування ціннісного ставлення до природи з учнями і батьками класів проводились екскурсії в зоопарк "Лімпопо" (1В , 2А) , Ведмежий притулок (4А , 3А) , Дельфінарій "Оскар" (2В) , Тустань - середньовічну фортецю (3Б) . Був проведений квест у еколого - природничому центрі на тему" Вивчення флори і фауни "(Саранчин Н. 4Б) , перегляд вистави "Ангели" - в галереї мистецтв ім. Возницького , перегляд вистави "Миколай чекає на тебе" ТРЦ Victoria Gardens (всі учні початкової школи) , екскурсія в природничий заповідник "Розточчя" (Тимечко О. 1Б) , на Журавлине озеро (Кубрак Г. 4А) ,в музей  А.Шептицького(4А).

            Проводились різні заходи  щодо вшанування історичних дат , пам'ятних подій держави : "День пам'яті Голодомору" , "День Української писемності " , "День Гідності і Свободи" .

            Також проводились майстер-класи : розпис пряників і виготовлення глечиків з глини (Дата Л. 3Б, Погорілець Х. 2А) , випікання хліба в пекарні "Екотатко" на українсько - польському кордоні (3Б, 2А) , виготовлення букету із фото (Саранчин Н. 4Б) , виготовлення різдвяних Ангеликів  (Кійко О. 3А) .

            Вчителі тісно співпрацюють з батьками , які беруть участь у житті школи і класу : "Яблуневий ярмарок" , ярмарок до свята Миколая ,Бульбашкове шоу до Свята Першого дзвоника ...

            Упродовж І-го семестру 2019-2020 н.р. робота предметної кафедри вчителів словесності була спрямована на залучення вчителів до інноваційної, пошукової діяльності, розвиток творчої ініціативи, виявлення й поширення найбільш ефективних форм та методів роботи, формування життєвих компетентностей особистості учня на уроках мови та літератури.

Проведено 3 засідання кафедри, на яких розглядалися питання планування роботи; аналізувалися навчальні програми та підручники, підготовка до предметних олімпіад; проводився моніторинг результативності навчання за семестр, обговорювались шляхи  підвищення рівня знань та вмінь учнів.

Пасічник Л.Г.

Бінарні, модульні уроки (9-А,9-Б)

Музейний урок в музей Івана Франка («Вивчення творчості Івана Франка» в 10-му класі) - жовтень 2019 р.

Пленерний урок « Літературний Львів» (Личаківський цвинтар 11-А клас)

Уроки-дискусії на актуальні теми:

«Чи потрібна державна мова в Україні» (10-й клас )

«Проблема еміграції в сучасній Україні»( 11-й клас)

Заочна відеомандрівка «літературні місця в Україні: Черкащина, Умань, Софіївка — батьківщина Тараса Шевченка»

Уроки-презентації «Древні літописи та українські книги»

Урок -дослідження «Робота над текстом «Енеїди»», «Афоризми Григорія Сковороди, Івана Котляревського».

Перегляд і обговорення фільму «Захар Беркут»

Перегляд фільму-вистави «Наталка Полтавка» 10-й клас.

Ковалишин Р.С.

Урок-презентація «Про життя і творчість українських письменників Гоголя, Франка, Тичини, Максима Рильського, Сосюри».

Перегляд і обговорення фільму «Захар Беркут» 7-А,9-Б 8-Аклас.

Пленарний урок «Вивчення поезій Тараса Шевченка» 7-А клас.

Уроки-дискусії на актуальні теми:

«Актуальність змін в українському правописі»(9-Б клас)

Гуменецька Т.І.

Відвідання семінару ІНМЦО «Як досягти Кращих результатів ЗНО»

Урок-конкурс на кращого оповідача української народної казки 5-й клас.

Комбінований урок «Класифікація приголосних»

Урок-дослідження «Способи дієслова» 7-Бклас

 Комбінований урок А.Чайковський «За сестрою»

Білас В.І.

Уроки з української мови з використанням програми «Mozabook»: « Вживання м’якого знака та апострофа»(5-Б клас), «Фразеологізми в українській мові»(6-А, 6-В).

Урок-квест з української мови,робота в групах  «Частини мови.Іменник»

Вправи у сервісі «LearningApps».

Інтегрований урок  з укрїнськоїлітератури,укр.мови та образотворчого мистецтва з використанням програми «Quiver»

Створення буктрейлерів (українська література 6-А клас)

Сакович Л.С.

(5-А, 5-В – укр. мова, 5-А – укр. літ., заруб. літ.)

16.09.2019 р. брала з учнями участь у відзначенні Міжнародного дня крапки під час уроків української мови і літератури (читання оповідання, обговорення, виконання завдань на розвиток уяви та креативності).

Курувала написання доповіді та підготовку виступу учениці 9-А кл. Мар’яни Гайовської у фіналі «PromovaFest» на тему: «Від гасової лампи до „Гасової лямпи”. Винахід Ігната Лукасевича та Яна Зега, який змінив історію».

На уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури використовувала, зокрема:

1.Змішане навчання;

2.STEAM-технології (інтегровані уроки, елементи кодування

3. Робочі картки;

4. Методика СОУП (уроки розвитку мовлення);

5. Проектна діяльність – виготовлення лепбуків, пейнтбуків та ін., презентації, комікси до творів тощо;

6. Квест-технолоії– QR-квести;

7. Використання новітніх технологій – тестування у сервісах Plickers, Mentimeter, Kahoot, вправи у сервісі «LearningApps»;

8. Перегляд кінофільмів з наступним виконанням завдань;

9. Уроки, наближені до життя (зокрема, в бібліотеці);

10. Практична риторика (розділ): інсценівки, дискусії, медіаграмотність.

Проведення першого туру шкільної олімпіади з української мови та л-ри.,конкурсів ім.Т.Шевченка, ім. П.Яцика.(вчителі –філологи), перевірка робіт ІІ етапу (вч.Ковалишин Р.С.)

Підготовка та проведення свята Василя та Маланки( Білас Віра, Гуменецька Тетяна, Ковалишин Р.С.)

У І семестрі 2019-2020 н.р. учителі іноземних мов ліцею імені Івана Пулюя працювали над загальноміською проблемою «Формування іншомовної комунікативної компетенції на засаді міжпредметної інтеграції».

08.09.2019 р. учитель Л.Сакович разом із учнями 9-их класів взяли участь у «Польському народному читанні під патронатом Президента РП Анджея Дуди» і прочитали уривок із новелу Болеслава Пруса «Катеринка».

02.10.2019 р. в рамках проекту «Молоді голоси в інклюзії» старшокласники ліцеї мали урок з ровесницею з Великої Британії на тему: «Моя школа в Оксфорді».

09.10.2019 р. відбувся урок-презентація для учнів 10-11 класів щодо можливості навчання у США.

11.10.2019 р. учні ліцею мали зустріч із військовими з Канади (аташе з питань оборони при посольстві Канади в Україні та учасники тренувальних місій) на тему патріотизму, захисту Батьківщини і місію в Україні англійською мовою.

29.10.2019 р. заступник директора ліцею з НВР Олена Мартинюк провела майстерку для вчителів кафедри іноземних мов щодо використання мобільних технологій на уроках іноземних.

Ліцеїсти 11-А класу під наставництвом О.Мартинюк відзняти промо-ролик про ліцей та подали заявку на участь ліцею у проекті «GoCamp».

На базі ліцею 13.12.2012 р. відбулась ІV щорічна міська конференція з польської мови «На перехресті культур: Україна і Польща», де учениця 9-А класу ліцею Мар’яна Гайовська посіла ІІ місце (наставник Сакович Л.). Запрошеними гостями був Консул у справах освіти і культури Генерального Консульства Республіки Польща у Львові Малгожата Шєкєжинська із заступниками, викладачі польської організації «ORPEG», представники Дрогобицької філії Інституту модернізації змісту освіти, НМЦО м. Львова та ГО «Гільдія вчителів».

23-27.12.2019 р. учителі кафедри провели Тиждень іноземних мов під гаслом «Різдво у світі», представляючи традиції святкування Різдва і Нового року у країни, мови яких вивчаються у ліцеї (Велика Британія, Австралія, Польща, США, Австрія, Німеччина).

Учителі кафедри проводять уроки, наближені до життя, за проектом «Real life».

Учителі англійської мови

№з/п

Ім’я та прізвище

Родзинки

1

Олена Мартинюк

1. Проектна діяльність;

2. Інтегровані проекти;

3. Квест-технології;

4. Перегляд кінофільмів із виконанням завдань;

5. Використання новітніх технологій на уроках англійської мови – Kahoot, Rivet, Johny Grammar’s

2

Олена Запотічна

1. Проектна діяльність

2. Інтегровані уроки – літературне читання – англійська мова у медіатеці на Симоненка,  англійська мова – історія в музеї ім. І. Труша: «Зимові пейзажі» (7-А кл.);

3. Пленерні уроки;

4. Використання новітніх технологій – mm.publication liveworksheets.

3

Ірина Пиріг

1. Проектна діяльність;

2.  Пленерні уроки;

3. Командні та інтерактивні ігри;

4. Метод інтерв’ю;

4

Оксана Піпка

1. Проектна діяльність;

2. Використання новітніх технологій – тестування у сервісах Plickers, вправи у сервісі «LearningApps», використання сервісів Mind Map, Sketchnoting;

3. Інтегровані уроки;

5

Христина

  1. Проектна діяльність;
  2. Ігрові методи.

6

Мар’яна Гуменецька

  1. Проектна діяльність;

 2. Командні та інтерактивні ігри;

7

Надія Півторак

Проектна діяльність;

3. Командні та інтерактивні ігри;

Учителі польської мови

1

Людмила Сакович

1. Змішане навчання (9 класи);

2. Робочі картки (9 класи);

3. Проектна діяльність (9 класи);

4. Квест-технології (9 кл.);

5. Використання новітніх технологій (9 кл.) – тестування у сервісах Plickers, Mentimeter, Kahoot, вправи у сервісі «LearningApps», QR-коди;

7. Інтегровані уроки (9 кл.);

8. Пленерні уроки (9 кл.)

9. Перегляд кінофільмів польською мовою з наступним виконанням завдань

2

Іванна Сенов’ят

1. Використання сучасних сервісів – Polski krok po kroku(Junior), Mów i czytaj po polsku, Czas na czasownik, Dlaczego nie?, Polski krok po kroku (A1-A2);

2. Методи – уроки-проекти, урок-екскурсія, урок-інтерв'ю,  бесіда, урок-екскурсія

3

Руслана Кузик

1. Проектна діяльність;

2. Перегляд кінофільмів польською мовою з наступним виконанням завдань;

3. Використання новітніх технологій – міні екскурсія Польщею, QR-коди;

4. Інтегровані уроки – польська мова – українська література;

5. Ігри – ігри лексичного спрямування, ігри на знання історії Польщі тощо

Учителі німецької мови

1

Руслана Іванова

1. Проектна діяльність;

2. Інтегровані уроки;

3. Використання новітніх технологій – Rosetta Stone/

2

Оксана Піпка

1. Проектна діяльність;

2. Використання новітніх технологій – тестування у сервісах Plickers, вправи у сервісі «LearningApps», використання сервісів Mind Map, Sketchnoting;

 

 

Діяльність предметної кафедри історії та правознавства була спрямована на виховання свідомих громадян, патріотів України, заохочення до вивчення історії рідного краю, а також на розвиток професійної майстерності учителів.

На засіданнях учителі кафедри обговорювали такі питання, як: вивчення  та аналіз навчальних програм, підручників, інструкцій та рекомендацій МОН України,пошук ефективних форм ведення уроків історії та правознавства, аналізували результати конкурсів та предметних олімпіад.

Учитель кафедри А. Петрушко практикував музейні уроки рідного краю на території  Урицьких скель, Фортеця «Тустань» та у музеї художника І. Труша для учнів 6-7-х класів.

Проводив уроки з використання інтерактивних ігор (Learning Apps), on-line тестування для учнів 11-х класів з історії України.

Були проведені:урок-дискусія до  Дня пам`яті жертв голодоморів (вч. Петрушко А.М.), створена і показана учням мультимедійна презентація «Голод 1932-1933»( Кутна М.). Пленерні уроки: біля пам`ятника Героїв Небесної  Сотні -8 клас (Петрушко А.М.), «Київська Русь» 7 клас (вч. Музика І.І.) , музейний урок для 8 класу«Козацькі часи» (Петрушко А.М); урок –квест «Скарби Ярослава Мудрого»- 7 клас (Музика І.І.); урок-конференція «75 років з дня початку примусових депортацій українців»- 10-11 класи ( Музика І.І.); конкурс відеоробіт «Правопорушення» ( Музика І.І.).Учні під керівництвом вчителя Петрушка А.М.,разом з класними керівниками здійснили   краєзнавчі екскурсії:  Музей «Козацькі могили»-8-А,7-А(вересень 2019); гора Говерла- 9-А,9-В,10-А(вересень 2019);гора Параска-9-ті (жовтень 2019); гора Маківка-11-А,10-А,8-А (листопад 2019).

Вчителі історії організували перегляд історичнихкінофільмів: «Заборонений», «Захар Беркут», «Чорний ворон».

Учителями кафедри природничих наук впродовж I семестру було проведено 3 засідань, на яких розглядались теоретичні і практичні аспекти викладання предметів у школі, аналізувались результати конкурсів та олімпіад.

Учителі біології, хімії, географії відвідували різноманітні семінари і тренінги для підвищення рівня ефективності уроків та зацікавленості учнів у природничих дисциплінах.

     Вчитель  біології Михайлянич  Й.П. провела брейн-ринг «Різноманітість  плазунів. Сезонні явища в  житті плазунів» для учнів 7-их класів. Учні ліцею взяли участь у конкурсі  ерудитів та турнірі юного біолога під керівництвом вчителя.  Михайлянич  Й.П. курувала проект  «Маленький принц,  що  любить  тварин» у 8-их  класах, провела екскурсію  в  еколого-натуралістичний  центр.
Нестандартні уроки:

Урок-подорож «Мандрівка річкового життя»;

Учнівські  проекти  «Запобігання  узалежненням»;

КВК «Молодь обирає  здоров’я»;

Прес- конференція  «Проблема  навколишнього  середовища».

       Вчителі географії Леськів О.В. , Іваник Л.Ю. використовували на уроках географії та економіки програми mozabook : «Будова  річкової долини» , «Гроші», «Виробництво делевини і паперу», «Види транспорту. Переваги та недоліки» та інші. Працювали з використанням і створенням вправ в сервісі Learning Apps. Calameo. Проводили нестандартні уроки: пленерні, STEM-уроки , бінарні ,уроки-дослідження, інтегровані, урок-гра.

На уроках хімії вчитель Возняк.О використовує усі наявні сучасні засоби навчання програми Learning Apps. ,  MozaBook  , Note.

Сервіс  Learning Apps. Використовувався на уроках в таких класах:

7 кл. «Початкові хімічні поняття»

8 кл. «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. Будова атома»

9 кл. «Теорія електролітичної дисоціації»

10 кл. «Алкани», «Алкени», «Алкіни».

З допомогою програми mozabook на уроках у 9,10,11 класах під час вивчення органічної хімії. Створені зашити для вивчення таких тем  «Метан»,  «Насичені і ненасичені вуглеводні»

Учні 6 класів брали участь у проекті «Навігатор по етикетках». За цикл уроків з теми «Харчування і здоров’я» учні знаходять відповіді на такі питання:

-як проаналізувати склад продукту?

-яка інформація  міститься  на  упаковках?

-як  розпізнати  якісний  харчовий  продукт?

-наслідки  неправильного  харчування?

В  9-11 класах  учні  створюють  мультимедійні  презентації  і  працюють  над  проектами.  Проектна  діяльність  показує  практичне  застосування знань.

     Проекти: «Кава  чи  чай?», «Чи  ви  любите  шоколад?», «Морозиво – смачний десерт», «Чи  все  ви  знаєте  про  мівіну?»

Інтегровані  уроки:     

      1. Обчислення  масової  частки  елемента  в  розчині.

Хімічні  рівняння (хімія + математика)

Вчителі кафедри природничих дисциплін впродовж семестру реалізовували загальношкільний екологічний проект « Сортуємо – Землю рятуємо». У рамках реалізації проекту «Екологічна культура – шлях до сталого розвитку, енергонезалежності, свідомості громадян України».

Робота предметної кафедри математики, інформатики, фізики у І семестрі була спрямована на стимулювання творчого потенціалу та підвищення професійної майстерності кожного вчителя, реалізацію загальної науково-методичної проблеми школи. Основними  напрямками роботи вчителів кафедри були: різнобічний розвиток особистості учня;формування в учнів наукового світогляду, стійкої мотивації до навчання, наполегливості, сили волі,посилення роботи з обдарованими учнями, підвищення рівня методичної підготовки вчителів;

Протягом  навчального семестру відбулося 3 засідання кафедри, на яких розглядалися питання планування роботи; аналізувалися навчальні програми та підручники, підготовка до предметних олімпіад; проводився моніторинг результативності навчання за семестр і обговорювались шляхи  підвищення рівня знань та вмінь учнів.

Робота вчителів кафедри була спрямована на:

-використання на уроках різних методик та прийомів: дискусія,мозковий штурм,асоціативний кущ,обери позицію,розв`язування кросвордів;

-групова робота та робота в парах;

-проведення пленерних,інтегрованих та STEM-уроків;-використання інтерактивних ігор та програми Mozabook,Note.

Так у І семестрібулипроведені:STEM-уроки: «Призма» в 11 класі (вч.Проць І.Й.), «Середня лінія трикутника» в 7 класі ( вч.ПетрушкоН.П.), «Види кутів» у 5 класі (вч.Петрушко Н.П.); інтегрованіуроки: «Масштаб» в 6 класі (вч.Білас Н.);уроки-подорожі  «Всі дії з натуральними числами» у 5 класі (вч.Дем`яненко Л.І.), «Множення і діленнянатуральнихчисел»у 5 класі (вч.Петрушко Н.) ; пленерні уроки : «Вправи на всідії з натуральними числами» у 5 класі (Душнюк І.А.), «Перпендикулярніпрямі» у 7 класі (вч. Білас Н.),урок-квест «В пошукахскарбів.Лінійнірівняння» у 7 класі (вч. Білас Н.); метод Фраєр (досвід канадських колег) на підсумковому уроці у 8-ому класі «Чотирикутники»(вч. Петрушко Н.П.) При можливості вчителі  здійснюють перевірку знань учнів за допомогою завдань LearningApps («Вектори»-9 клас, «Перетворення раціональних виразів»-8 клас, « Перетворення графіків функцій» -9 клас). Вчитель Білас Н. здійснює виконання домашніх та самостійних робіт у віртуальному середовищі « Мій клас»,а вчитель БеднарчукА.провів урок з використанням проектора мультимедіа під назвою «Штучний інтелект та його особливості» у 8 класі.

Учні 6-9 класів брали участь у ІІ етапі олімпіади з математики , інформатики  та інформаційних технологій , а також в інтернет олімпіаді з математики (сайт « На урок») 5-7 класи. Учні 9,10 класів разом з вчителями інформатики Беднарчуком А. та Балас Н. провели уроки « Години коду»,всі діти отримали сертифікати.

Голова м/о Петрушко Н. провела для вчителівсемінар-практикум «Стилінавчання та шляхи їхреалізації» (з досвідуроботикаканадськихколег), а такожбуласпікероммайстеркласу для вчителів математики  міста Львова у листопаді 2019 року.

Предметна кафедра  вчителів фізкультури та предметів естетичного циклу за І семестр провела  3 заплановані засідання, на яких розглядалися питання планування роботи на 2019-2020 н .р.; підготовки шкільних команд до змагань,особливостей організації роботи з дітьми, які перебувають на індивідуальній формі навчання, аналізувалися навчальні програми та нормативні документи.

Вчителями кафедри фізичної культури було проведено «Тиждень олімпійського спорту», «Олімпійський урок», де учні 1-11 класів впродовж тижня готували плакати, стінівки, малюнки, кросфорди та презентації на спортивну тематику, а також впродовж тижня учні переглядали презентації, мультфільми та пізнавальні фільми на спортивну тематику:

1-2 класи мультфільм « Як козаки стали Олімпійцями»

3-4  класи презентація «Олімпійські ігри. Історія та сучасність»

5-8 класи перезентації та вирізки з документальних фільмів «Античні Олімпійські ігри»

9-11 класи презентації та вирізки з документальних фільмів «Сторінками історії Олімпійських ігор»

учні усіх класів на уроках фізкультури приймали активну участь у різноманітних іграх, товариських зустрічах, естафетах та конкурсах присвячених Олімпійським іграм.

У вересні учні 5-х класів відвідали ярмарок спорту «Будь у формі, живи на повну», де мали змогу ближче познайомитися з сучасними видами спотру та спробувати себе у них, записатися на різні секції.

Між учнями 8 класів вчителями кафедри фізичної культури було проведено товариські ігри «Козацькі забави майбутніх захисників» присвячені   Дню Українського Козацтва та Захисника вітчизни.

Шкільні збірні команди приймали участь у районних спартакіадах школярів у Галицько-Франківському районі.

Вчителі кафедри відвідали  семінари-практикуми, вебінари, майстер-класи та відриті уроки колег. А також прийняли участь у тренінгах  з розвитку емоційного інтелекту «Людина vs машина: як учителеві перемогти гаджет» та «Інтегроване навчання» від ГО «Гільдія вчителів».

      Учителі мистецьких дисциплін творчо працювали впродовж І семестру:
2 вересня 2019 р. - відбувся концерт у ліцеї імені Івана Пулюя який був присвячений початку навчального року. Був представлений дітьми танець « Весела дітвора», «Крутелики».

4 жовтня 2019 р.- був проведений захід до дня вчителя.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Міні-чат